Son güncellenme :29.01.2014 12:37

Anasayfa > Galeri, Genel, Güncel, Haber, Manşet, Siyaset, Son Dakika > ŞİRİN BELDEMİZDE AK ADAY

29.01.2014 Çar, 12:37

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Seçim İşleri Aday Tespit Üst Kurulu’nun yaptığı çalışmalar neticesinde belde belediye başkan adayları kesinleştirilerek kamuoyu ile paylaşıldı.

 

Kesinleşen adaylar listesinde Çanakkale İli Çan İlçesi Terzialan Beldesi’nin de Belediye Başkan Adayı belli oldu. Gerçekleştirilen toplantının ardından AK Parti Terzialan Belediye Başkan Adayı’nın Yücel Doğan olduğu açıklandı.

  • GAZETE TERZİALAN olarak kendisini kutluyor ve başarılar diliyoruz…

 

 

 

 

Terzialan Belediye Başkan Adayı Sayın YÜCEL DOĞAN’ın Öz geçmişi;

26/01/1978 tarihinde Çanakkale’nin Çan İlçesinde doğdum. İlköğrenimimi Çan’da Orta Öğrenimi Bursa Demirtaşpaşa Teknik Lisesinde tamamladıktan sonra 1996 yılında Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Bilgisayar Öğretmenliği Bölümünü kazandım. 2000 yılında mezun olduğum yıl Çan Şehit Engin Eker  Yatılı ilköğretim Bölge Okuluna Bilgisayar Öğretmeni olarak atandım.  2004 – 2005  yıllarında askerlik hizmetimi Sivas 5. Piyade Er Eğitim Tugayında Yedek Subay olarak yaptım. Yönetici olarak; Çan Öğretmenevi ve ASO Müdürü, Çan Zeynep Bodur Okyay İş Okulu Müdürü, Çan Fen Lisesi Kurucu Müdürü olarak görev yaptım. 1 Kasım 2013 tarihinde Çan Ticaret Meslek Lisesi Müdürlüğü görevimden istifa ederek Adalet ve Kalkınma Partisinden Terzialan Belediyesi Belediye Başkanlığı için Aday Adaylığı başvurumu yaptım.  Evliyim, 3 çocuk babasıyım.

 

Katıldığım Avrupa Birliği Projeleri:

Adult Mathematics Education (Polonya 2011)

Open Hearts Free Minds (İspanya 2012)

 

Katıldığım Bazı Seminer ve Çalışmalar

Pazarköyden Çan’a (Mayıs 2010 Çan)

Eğitim Yönetimi Semineri (Haziran 2011 Erzurum)

Yönetim Becerileri Semineri (Mart 2013 Kocaeli)

ADAYIN FOTOĞRAFLARI İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ…

38495_404957412955_333385_n

Bu yazı toplamda 187 . Bugün için 0 kez görüntülenmiştir. Yazının son okunma tarihi 16.09.2014

YORUMLAR

Toplam 61 yorum bulunmaktadır.

XXXX

sayın VOLKAN efendi. bakıyorum rumuz kullananlara ,KAFAYI,takmışşın.bu rumuzlarla senin ne işin var kardeşim, ama görüyorumki,çok heyecan yaptın .biz senin tuncay kardeşimizin tarafında olmana bir sözümüz,mü var.saygı ile karşılarım.kardeşim,elleme bu sayfalarda bizde yücel hocacı olalım . siyaset bu işte,hadi bakalım. saygılarımla X..

05.02.2014, 21:56
bahattın sagın

?

06.02.2014, 2:13
bahattın sagın

Bırı orada demokrasi dersı.vermıs.sen.kım olduğunu yazda.ben.sana.demokrasının ne olduğunu öğretim bılıp.bılmeden araştırmadan sorusturmadan.sırf.muhalefetlık yapmak adına bel altı vurmalara.sız.demokrasımı diyorsunuz. Ama asıl suç sende yıllar önce salıh.karabacaga dedım sımdı sana diyorum ısımsız.bıldırımlerı yayınlamak taraf tutmaktır bu arada kımsenın.ınandıgı bana dış basının ne yaptıgınıda.soylemeye.kalmasın burası Terzıalan sız sonra ogrenırsınız

06.02.2014, 2:21
volkan

Acaba biri çıkarda adınla namınla bir şey yazar mı dedim ama nafile….Yukarada küçük harflerle yazan xxx, aşama kaydetmiş ve büyük harflere dönerek bana cevap vermiş…Bak büyük x, ben burada onu desteklemeyin bunu destekleyin tarzında bir laf ettim mi? Heyecan mı? Merak etme ben çok geçtim o heyecanlardan…Sen de bir heyecan var ama sıkıntında büyük. Adını bile yazamıyorsun. Bilinmeyenli denklem gibisin X. Yücel hocacı ol tabiki saygımız sonsuz… ama neden ”y” değil de ”x”… yada niye bir adın yok senin… Çok mu HEYECANLISIN…

06.02.2014, 8:08
volkan

Başkana çok teşekkür ederim medeni cesaret örneği sergileyerek isim verip yazdığı için. Benim tek derdim sitede bir düzen olsun, isim şartı koyulsun ki demokratik bir ortam sağlansın. Ne malum aynı insanların yazmadığı. Önceki mesajlarım da aynı insan olduğuna dair emareleri belirtmiştim. Ama saygıdeğer admin, herkes istediğini yazabilir dedi ve okkalı bir demokrasi tanımı yaptı. Ben demokrasi tanımını sormadım ki , neden buna gerek duydu anlamadım. ( hala düşünüyorum fatal error 404 ) Ben buraya yazılmasın demedim ki. Düzen olsun dedim. Şaka maka güzel tanım yaptı ha. Ama sorunun bu olduğunu hala anlamış değil. Üstüne basarak söylüyorum. DEMOKRASİDE KURAL KOYUCULAR ( yani site yönetimi ) olmazsa keşmekeş olur aynı burası gibi. Xxx, yyy, hadi canım sende…

06.02.2014, 9:59
OĞUZ

Sayın küçük yada büyük x ya da neyse. Sen önce cümle kurarken noktalama işaretleri nerede nasıl kullanılır ona dikkat et. ÖRNEK biz senin Tuncay kardeşimizin tarafında olmana sözümüz,mü var. NOKTALAMA İŞARETLERİ DİKKATLİ KULLANIN. Bakın alt tarafta yorum kurallarında ne yazıyor. Kural 2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.SAYGILARIMLA.

06.02.2014, 19:51
hoca hoca

SAYIN ARKADAŞLAR….! HERKEZ DAVASINDA HAKLIDIR.YAZILARINIZI GÜLER YÜZLE YAZMALISINIZ.SİZİN HİÇ Mİ İŞİNİZ YOK;BİRBİRİNİZE SATAŞIP ORTAMI ŞİMDİDEN GERİP KOPARMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ..? AKILLI OLALIM..! BİRBİRİMİZE SATAŞACAĞIMIZ YERİNE; ADAYLARA SORULAR SORALIM. TERZİALAN’IMIZ İÇİN NELER YAPMAK İSTEDİKLERİNİ BİZLERE YAZSINLAR.BİZLER DE GÖRÜŞLERİMİZİ ONLAR İLE PAYLAŞALIM. OLUR veya OLMAZ DİYELİM. TARAFLI ve SERT ELEŞTİRİ HER ZAMAN GERGİNLİK YARATIR. YAPILACAK İŞİN TADI TUZU KALMAZ ÖYLE DEĞİL Mİ..? ARKADAŞLAR LÜTFEN..! ŞU FANİ DÜNYA DA BİRBİRİMİZİ AĞIR SÖZLER SÖYLEYEREK İNCİTMEYELİM.MADEM Kİ; TERZİALAN IN GEREKTİĞİ YERE GELMESİNİ İSTİYORUZ; ADAYLAR DAN İSTEYELİM ONLAR CEVAP VERSİNLER.TEŞEKKÜR EDERİM. HATALI İSEM, HATA BİLDİRİN.ÖZÜR DİLERİM……!

06.02.2014, 23:42
Ahmet karabacak

Anlayamadigim olay insanlar neyden cekiniyor ya herkes gittikten sonra hersey bitttikten sonra kazanan kisiler yine kaybeden TERZiALAN mi olsun istiyor bunca insan son 10 yildir terzialan ne kadar dis goc verdi kim bunun farkin da ve suana kadar gordugum de ki cok erken neymis tuncay goymen gulumsemiyormus yucel dogan daha farkli seyler niye terzialan da siyaset kisiler uzerinden gidiyor niye hic bir proje uzerinden konusamiyoruz suan bu mesaji parkin bahcesinden yaziyorum ve etrafimda 10 tane genc var ve hepsinin endisesi bu yonde birakin artik sahislari projeleri tartisalim sonucta herkesin gayesi terzialan sa kimse endise etmez.

07.02.2014, 15:56
Ahmet karabacak

Ve birakinda terzialani terzialanlilar yonetsin

07.02.2014, 17:08
Ulaşım

ve adaylara ilk sorum : Seçildikleri takdirde belediye otobüslerini daha etkin bir şekilde kullanacaklarmı. Terzialan çan arasında sefer sayısını arttırıp ücreti düşüreceklermi ? Samimi olan aday bu soruya cevap versin önce yıllardan beridir bir tekelcilik ortamı var hadi hodri meydan.

08.02.2014, 9:04
ahmet karabacak

Sevgili ulasim oncelikle tekelcilik konusun da sana sonuna kdar katiliyorum fakat endise ettigim sey Tuncay abinin minubusu oldugu icin umarim bu sorudan baslamamissindir cunku. Ben dahil sen dahil Terzialan dahi herkes biliyor ki Tuncay abi minubus sahibi diye asla Terzialan ve Terzialan halkinn menfaatlerini es gecmez ve atlamaz.Simdi bu tarafsiz bakis acisiyla bakarak devam edelim